Telefónica repara un pal malmès a Viladecavalls després de la pressió de l’Ajuntament
divendres 21 març 2025
Després d’una setmana d’inacció i de reiterades peticions per part del consistori, operaris de Telefónica han iniciat aquest divendres al matí la reparació d’un pal de telefonia que presentava risc imminent de caiguda a la carretera de Sant Llorenç. L’actuació arriba després que l’Ajuntament emetés un decret d’intervenció urgent i anunciés l’estudi d’accions legals contra l’empresa. Un decret és un acte administratiu amb efectes jurídics.
La infraestructura, danyada arran d’un accident de trànsit, no havia estat reparada malgrat la comunicació formal i reiterada del consistori a la companyia. Davant la manca de resposta i el perill que suposava per a la seguretat viària i dels vianants, l’Ajuntament va activar els serveis tècnics municipals per adoptar mesures provisionals i garantir la zona.
Ara, gràcies a la pressió institucional, Telefónica ha començat les tasques de reparació. Malgrat l’inici de les obres, l’Ajuntament no descarta accions legals per la inacció inicial de l’empresa.
Mentrestant, el trànsit continua desviat pel carrer Oliveres i el recorregut de la línia d’autobús M6 es manté alterat. Les parades de la Plaça del Comerç —en ambdós sentits— i la de la Carretera de Sant Llorenç, segueixen anul·lades de manera temporal.